שירות ומידע

שירות איכותי הינו אחד מאבני היסוד שלנו. אנו, בגיל-קאר, מחויבים למתן שירות ותמיכה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כחברה המובילה בישראל בתחום התקנת המערכות והאביזרים לרכב עבור יבואני הרכב בארץ.

 

אנו שואפים להביא לשביעות רצון מלאה מצד לקוחותינו ועושים כל מאמץ להבין נכונה את צרכי הלקוח ולהעניק מענה הולם. כל אחד מעובדי החברה רואה עצמו אחראי באופן אישי לתהליך המתמיד של שיפור השירות ללקוחותינו.

 

כחלק מהגשמת הרצון שלנו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, ניתן לקבל מידע ושירות עבור המוצרים המותקנים על ידינו בכל רשת מרכזי השירות המורשים של יבואן הרכב, זאת בנוסף למרכזי השירות של גיל קאר בתל-אביב ובחיפה.

 

מיום היווסדה, נשענת גיל-קאר על ארבעת העקרונות הבאים בתחום השירות:

  • אמינות - מתן פתרון מיטבי העונה לצרכי הלקוח, בשקיפות והוגנות מלאים. מוצרים אמינים ומוכחים עם אחריות ושירות מלאים עבורם.

  • מקצועיות - עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל. אנו מכירים היטב את הרכב של הלקוח, ובהתאם לצרכי הלקוח נציג לבחירתו את האפשרויות הקיימות ונספק לו פתרון כולל, איכותי ומקצועי.

  • יעילות - מתן פתרון מהיר עם דגש על נוחות הלקוח ומענה לצרכיו הספציפיים.

  • נגישות - בשעות נוחות, באמצעים נוחים באיזה דרך שיבחר הלקוח. בטלפון, פקס, מייל, דואר, אנחנו תמיד לשירותו.​​

סניף צפון | חיפה

 

רחוב הנפח 10, חיפה 

ימים א'-ד': 08:00 - 16:00

יום ה': 08:00 - 16:30

סניף ראשי | תל-אביב

רחוב נירים 2 תל-אביב, 

ימים א'-ד': 08:00 - 16:30

יום ה': 08:00 - 17:00 

יום ו': 08:00 - 13:00

בתיאום מראש במוקד שירות הלקוחות 

תחנות שירות בפריסה ארצית

 

בנוסף למרכזים הראשיים, גיל קאר מעמידה לרשות לקוחותיה עשרות נקודות שירות בפריסה ארצית

*שירותי החוץ של החברה כרוכים בתוספת תשלום ובתיאום מראש מול מוקד שירות הלקוחות.

  • Facebook

Copyright 2005-2013, Gil-Car Systems (98) LTD. כל הזכויות שמורות לחברת גיל-קאר מערכות (98) בע"מ

טל"ח | התמונות לשם המחשה בלבד