Sales Agent
שירות ומידע גיל-קאר
Call Center Headset

שירות 

גיל-קאר לשירותכם
מגוון רחב של ערוצי שירות דיגיטאליים ואנושיים
זמינים ועומדים לרשותכם בכל נושא

שירות איכותי נגיש וזמין

מערך השירות של גיל-קאר עומד לרשותכם במגוון ערוצי פנייה דיגיטאליים ואנושיים לסייע בכל נושא. בנוסף אנו מעמידים לרשותכם נקודות שירות טכני בפריסה ארצית רחבה. לצורך קבלת שירות או מידע היכנסו למרכז התמיכה ובחרו בנושא הרצוי

Hotline Consultant

 מחויבים לשרות איכותי וזמין

שירות איכותי הינו אחד מאבני היסוד שלנו. אנו, בגיל-קאר, מחויבים למתן שירות ותמיכה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כחברה המובילה בישראל בתחום התקנת המערכות והאביזרים

לרכב עבור יבואני הרכב בארץ. אנו שואפים להביא לשביעות רצון מלאה מצד לקוחותינו ועושים כל מאמץ להבין נכונה את צרכי הלקוח ולהעניק מענה הולם. כל אחד מעובדי החברה רואה עצמו אחראי באופן אישי לתהליך המתמיד של שיפור השירות ללקוחותינו.

 

כחלק מהגשמת הרצון שלנו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, ניתן לקבל מידע ושירות עבור המוצרים המותקנים על ידינו בכל רשת מרכזי השירות המורשים של יבואן הרכב, זאת בנוסף למרכזי השירות של גיל קאר בתל-אביב ובחיפה.

 

מיום היווסדה, נשענת גיל-קאר על ארבעת העקרונות הבאים בתחום השירות:

  • אמינות - מתן פתרון מיטבי העונה לצרכי הלקוח, בשקיפות והוגנות מלאים. מוצרים אמינים ומוכחים עם אחריות ושירות מלאים עבורם.

  • מקצועיות - עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל. אנו מכירים היטב את הרכב של הלקוח, ובהתאם לצרכי הלקוח נציג לבחירתו את האפשרויות הקיימות ונספק לו פתרון כולל, איכותי ומקצועי.

  • יעילות - מתן פתרון מהיר עם דגש על נוחות הלקוח ומענה לצרכיו הספציפיים.

  • נגישות - בשעות נוחות, באמצעים נוחים באיזה דרך שיבחר הלקוח. בטלפון, דיגיטל, מייל, אנחנו תמיד לשירותו.​​