top of page

תקנון

תקנון אתר האינטרנט של גיל-קאר מערכות (98) בע"מ
אתר האינטרנטwww.gil-car.co.il  (להלן: "האתר") מופעל ומנוהל על ידי חברת גיל-קאר מערכות (98) בע"מ (ח.פ. 512617239), שמשרדה ברחוב נירים 2, תל אביב (להלן: "החברה" או "גיל-קאר").
החברה עוסקת בשיווק, ואספקה והתקנת מערכות ואביזרים לכלי רכב. המכירה מתבצעת דרך האתר, וכן בעמדות קיוסק חכמות המוצבות באולמות תצוגה של יבואני רכב.
הנכם מתבקשים לעיין בתקנון זה בקפידה. כל שימוש באתר ו/או בקיוסק מהווה הסכמה מצד המשתמש לכל תנאי התקנון. אם אינכם מסכימים לאחד או יותר מהתנאים, הינכם מתבקשים להימנע משימוש באתר ו/או בקיוסק.

1.    כללי
תקנון זה מהווה הסכם מחייב בין המשתמש לבין החברה.
החברה רשאית לעדכן את תנאי התקנון בכל עת לפי שיקול דעתה.
במקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין כל פרסום אחר באתר – יגברו הוראות התקנון.
2. השימוש באתר ובקיוסק
האתר והקיוסקים מיועדים לשימוש אישי בלבד, ואין לעשות באתר או בקיוסק שימוש אחר.
החברה רשאית להגביל את כמות הרכישות של מוצר מסוים ללקוח.
3. מחירים ומלאי
המחירים כוללים מע"מ.
ייתכנו טעויות תיאור או תמחור. במקרה כזה החברה רשאית לעדכן את הלקוח בדבר הטעות, והוא יוכל לבחור אם לבטל את העסקה או לקיימה בתנאים שלאחר תיקון הטעות.
אין התחייבות לזמינות המלאי. במקרה שאין מלאי זמין, ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי, או שהחברה תיצור קשר עם הלקוח ותציע לו אם להמתין להגעת המלאי או לבטל את ההזמנה. 
4. ביצוע הזמנה
רכישה תושלם רק לאחר אישור מחברת האשראי ושליחת אישור סופי בדוא"ל.
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי ישראלי בלבד.
רישומי מחשב החברה יהוו ראיה לפעולות שבוצעו באתר.
5. אספקה ומשלוחים
זמן אספקה: לא יאוחר מ-10 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה.
משלוחים מתבצעים ע"י חברות חיצוניות כגון: YDM, DONE . 
החברה לא מתחייבת לאספקה בכל אזורי הארץ ו/או באזורים עם גישה מוגבלת.
החברה אינה אחראית לעיכובים שאינם בשליטתה.
6. ביטול עסקה והחזרות
ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
ביטול עקב פגם או אי התאמה יזכה את הלקוח במלוא הסכום.
ביטול מכל סיבה אחרת יגרור דמי ביטול בגובה של עד 5% או 100 ש"ח – לפי הנמוך.
ההחזרה תיעשה למחסן החברה או בתיאום איסוף מבית הלקוח.
7. מקרים של חוסר מלאי
אם מוצר אזל מהמלאי לאחר ביצוע ההזמנה, תימסר הודעה ללקוח וההזמנה תבוטל או תעודכן.
8. סירוב עסקה
החברה רשאית לבטל הזמנה או לחסום לקוח במקרים של הפרת תנאי השימוש, פרטי לקוח שגויים, ניסיון לרכישה מסחרית ועוד.
9. שירות לקוחות
לשאלות ניתן לפנות בטלפון 03-7918888, בדוא"ל service@gil-car.co.il או דרך עמוד "צור קשר" באתר.
10. סודיות ופרטיות
פרטי הלקוח יישמרו לצורך שירות, תפעול ושיפור חווית הקנייה בלבד.
החברה לא תעביר מידע אישי לצדדים שלישיים אלא אם יוצג צו שיפוטי, חובה חוקית או צורך בפעולה חוקית.
11. קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני באתר ובקיוסקים שמורות לחברה.
אין לשכפל, להעתיק או לעשות שימוש כלשהו בתכנים או בעיצובים ללא אישור מראש ובכתב.
12. דברי פרסומת
הלקוח רשאי לבחור האם לקבל דברי פרסומת. ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת בהתאם להנחיות בכל פרסום.
13. סמכות שיפוט
על התקנון יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.
סמכות השיפוט הבלעדית נתונה לבית המשפט המוסמך בתל אביב.
________________________________________


תקנון זה מחייב את כל המשתמשים באתר ובקיוסקים ומהווה את הבסיס המשפטי לשימוש ולרכישות מול החברה.

תנאים והגבלות המתייחסים לרכישת סים או חבילת גלישה בלבד : 
1.    הצעה זו מיועדת ללקוחות אשר ברכבם מותקן כרטיס סים וחבילת גלישה שהותקנו על ידי חברת גיל-קאר. לא יתאפשר חידוש חבילה ללקוחות שברכבם לא מותקן כרטיס סים וחבילת גלישה שסופקו על ידי גיל-קאר.
2.    חידוש החבילה יבוצע תוך שני ימי עסקים מיום התשלום.
3.    באחריות הלקוח/ה רוכש/ת החבילה לוודא שמערכת המולטימדיה ברכבו תקינה טרם חידוש חבילת הגלישה.
4.    באחריות הלקוח/ה רוכש/ת חידוש החבילה לוודא שפרטי מספר הרישוי המוזנים בעת ביצוע הרכישה תקינים ותואמים לרשום ברישיון הרכב
5.    באחריות רוכש/ת חידוש החבילה לוודא שהחבילה ברכב אכן הסתיימה. לא יינתן זיכוי כספי או הארכת ימי החבילה שחודשה בגין יתרת חבילה קיימת שלא נוצלה

מדיניות ביטול והחזרות במקרה של רכישת סים או חבילת גלישה בלבד:
1.    כל הרוכש מוצר מסוג סים או חבילת גלישה באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק").
2.    ביטול עסקה יתאפשר בתנאים המצטברים הבאים :
א.    לא נעשה כלל שימוש בחבילה וזאת בהתאם לנתוני ניצול החבילה כפי שיסופקו לחברת גיל קאר מערכות (98) בע"מ על ידי חברת הסלולר (ספקית השירות)
ב.    לא חלפו 14 ימים מיום התשלום
3.    מאחר והמדובר בחבילות גלישה מסוג Pre-Paid המשולמות מראש לחברת הסלולר, לא ניתן לבטל/ להקפיא/ לקבל זיכוי בגין חבילת גלישה שחודשה בכל אחד מהמקרים הבאים: 
א.    אם הרכב נמכר/נגנב/עבר תאונה או שאינו בחזקת רוכש/ת חידוש החבילה מכל סיבה שהיא
ב.    אם מערכת המולטימדיה אינה תקינה אלא אם מתקיימים התנאים לביטול עסקה (סעיף 2 לעיל)
ג.    אם הלקוח/ה רוכש/ת חידוש החבילה עדכן בעת ביצוע הרכישה מס' רישוי שאינו תואם את פרטי מס' הרכב כפי שרשום ברישיון הרכב.

 

 


 

  • ערוץ גיל-קאר ביוטיוב
  • Facebook

Copyright 2005-2013, Gil-Car Systems (98) LTD. כל הזכויות שמורות לחברת גיל-קאר מערכות (98) בע"מ

טל"ח | התמונות לשם המחשה בלבד

בית גיל-קאר, רחוב נירים 2, תל-אביב

bottom of page